Kom ihåg mig då.

Redan fredag! Herregud vad tiden går fort!

I måndags, tisdags och onsdags jobbade jag. Och efter jobbet i onsdags tog jag mig en liten löptur, skön-t!
Igår träffade jag Jenny på stan för att äta årets första mjukglass och det var mycket gott! Och sjukt varmt ute var det också :D Gick en liten runda på stan och sen träffade vi Frida och tog en fika på wendys, myyyys. Tog sedan bussen hem, käkade lite mat och gick ner till jobbet för att ha inventering. Började 5 och var väl klara runt kvart över 10, gick hyffsat fort iaf :) När vi var klara så åkte jag, Michan, Pernilla och Kristoffer till Max och käkade mat, muuuums! :D Fick sedan skjuts hem och var hemma runt halv 12.

Idag var jag lite seg, gick upp klockan 6 och jobbade 7-18. Var hur mycket som helst att göra så dagen gick rätt fort iaf. Imorgon jobbar jag 8.30-17 så ska snart sova haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0