I think i'm falling for you.

Den här veckan har vart så sjukt jävla bra! Fattar inte hur allt kunde bli så här bra, woho! Jag har ont i käkarna för att jag ler så mycket, seriöst, och det gör fan ont på riktigt! HAHA!

En liten sammanfattning av veckan då;
Måndagen spenderades först på jobbet 7-10.15 och där fick jag damp så dagen började inte så jättebra, haha! Sedan hem och byta om typ sprang ner till polisen och gick hem när jag var klar där. Blev hämtad av Frida så åkte vi till Västerås och spenderade några timmar där.

I tisdags var jag ledig, skönt! Jag, Jenny och Frida åkte till Västerås för att kolla på Fjärdhundras herrar när dom spelade träningsmatch mot Irsta, och hundran vann, mycket bra! Kvällen avslutades på donken med flickorna, mycket bra kväll!

Onsdagen jobbade jag 12-20.15, fick hem deklarationen och 18 laxar i sommar är ju helt ok asså!

I torsdags jobbade jag 7-10.30, åkte sedan till mormor och fikade och sedan ner på stan och träffade Jenny och Frida. Vi satte oss på Tammerfors och satt där ett par timmar, mys! Frida blev glad och då blev vi också glada:D Kvällen spenderades i hundran på handbollsmöte och i bilen på vägen hem blev jag också glad, hihi ;D

Fredagen spenderade jag på jobbet mellan 7-17 och sen var jag bara hemma och tog det lugnt. Kvällen kunde inte blivit bättre, lycklig tjej! Det är dom små sakerna som betyder mest, ahh.

Igår jobbade jag 13.30-20.15, skyndade mig hem och bytte om och fixade mig och tog sedan cykeln till Madde där förfesten höll hus. Vart mycket folk där till slut och det var hur kul som helst :D Blev sedan joar med alla 40+ men det var ju kul det med, haha. Blev sedan kebab med Frida och Maria :)

Idag sov jag länge och sen har jag jobbat 15-20.15.

Och jag är så jäkla glad just nu, och inget kan förstöra det :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Kvällen MÅSTE göras om snart :D Så jäkla kul förfest :D

2011-04-13 @ 20:26:54
URL: http://goldfiish.blogg.se/
Postat av: Natta

Det tycker jag också:D Den var hur kul som helst :D

2011-04-13 @ 22:03:30
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0