Like it´s dynamite

Har varken haft tid, ork eller lust att skriva blogg den sneaste tiden. Men nu tänkte jag göra ett försök iaf.

Den 17-24 augusti var jag i Magaluf med 3 chicken nuggets, det var muy bien. Vill ni läsa om resan så tryck HÄR!

Kan ju bjuda på lite bilder från resan iaf.



Grym resa med 3 grymma tjejer. !

Blev jobb 26, 27, 28 & 29e.

Den 27e firade vi Maria som fyllde 20 år den 22a.


Den 28e hade jag och Alex liten fest med Mollgan och Laban, haha.


Jobbat den 31, 1, 2, 3 och 4e.

Den 4e hade vi en liten lagfest med handbollslaget, var mycket trevligt. Vi käkade tacos och drack lite och så. När dom andra gick vidare till rugbyklubben så drog jag till Maria där Maro, Jenny, Jossan och C-M var. Vi sjöng singstar och sen cyklade jag, Maria, Jossan och C-M till joar.

Igår blev det jobb på kvällen, och idag och imorgon är jag ledig. Så imorgon ska jag till Stockholm. På torsdag är första handbollsträningen för den här säsongen, ska bli riktigt skoj:D

Och på lördag är jag ledig så då blir det kräftskiva ute vid Fjärdhundra.

Kommentarer
Postat av: alleballe

mollgan och laban var olydiga dom drack inte när man skulle... x(

2010-09-07 @ 23:57:47
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Jason

jaa dom djävlarna! vi får läxa upp dom nästa gång;) haha

2010-09-08 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0