Från och med du.

I fredags blev det jobb 15.00-20.15, sen hem laga mat och chilla.

I lördags var jag ledig:D Vid 5 åkte jag ner på stan och träffade resten av folket som skulle med ut på kräftskiva. Var mycket trevligt! Vi käkade kräftor, sjöng sånger, drack, lyssnade på musik och kollade på stjärnorna och såg flera stjärnfall(y)!
  Bussen kom och hämtade oss klockan 12 för festen typ dog. Jag, Maria och Karlsson stannade på Donken och käkade lite mat, sen taxi ner på stan där jag tog cykeln och cyklade hem.

Igår blev det jobb 10.30-20.15, lång dag men 100% ob och det är ju alltid bra;D

Idag har jag jobbat 08.30-11.45, gick väldigt fort måste jag säga. Ikväll ska jag och Maro hem till Jenny och hennes nya lya! Riktigt najs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0