For the first time.

Nu ni alla mina tusentals läsare så ska ni äntligen få en update, som ni så länge väntat på och speciellt min kära jk.

I måndags blev det jobb 17-20.15 och efter det kom mamma och hämtade mig så åkte vi ner till idrottshuset. Träffade Linda där så kollade vi på herrmatchen.

I tisdags skulle jag ha vart ledig men fick hoppa in och jobba 8-18, men jag klagar inte.

I onsdags var jag ledig så då blev det en liten tripp på stan.

I torsdags jobbade jag 12-20.15 och samma tid i fredags.

I lördags blev det jobb 17-20.15, hade tänkt vara hemma och ta det lugnt på kvällen men det blev en spontanutgång med Sabina istället. Hur mycket folk som helst och det var skoj. Blev taxi hem efter torggrillen.

Igår åkte vi ut till Villberga och firade Max som fyllde år i onsdags. Mycket god fika och god tårta. Hämtade sedan min cykel hemma hos Sabina och sedan blev det kebab hemma.

Mycket har hänt i mitt händelserika liv, not

Kommentarer
Postat av: jenny

efter helgen så kommer du ha mycket att skriva om, och många heta bilder och lägga upp ;) troooo mig

2010-09-27 @ 16:17:53
URL: http://jkarlstrom.blogg.se/
Postat av: N

jasså det troru?;)

2010-09-27 @ 16:35:08
Postat av: jenny

jag tror inte, jag vet ;) moahah

2010-09-29 @ 15:25:05
URL: http://jkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0