All night long.

Igår blev det jobb 13.30-20.15, sen hade jag bara tänkt ta det lugnt. Men både Maria och Jossan frågade om jag ville festa så why not liksom. Så efter jobbet skyndade jag mig hem, duschade, åt mat, fixade mig osv. Jag var hos Johanna kvart över 9, snabb eller vad?;D

Hos Johanna var Maria och Jossan och vi snackade politik, haha, lyssnade på musik och kollade youtube-klipp. Vi gick sedan vidare till Linda och Cricke som hade inflyttningsfest. Vi var där ett tag och vid halv 1 gick vi ner till joar. Var hur mycket folk som helst där nere så det var skoj. Efter joar blev det torggrillen och sedan delade jag och Sabina på en taxi hem.

Idag har jag vart väldigt seg och inte mått så jättebra, haha. Har iaf jobbat 17-20.15, och det var jobbigt.

Kommentarer
Postat av: jenny (jason-lover)

nu får det väl komma nån update här!

2010-09-25 @ 22:56:00
URL: http://jkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0