Nothing ever hurt like you.

Igår gick jag upp halv 6(!) hur tidigt som helst ju. Fixade mig och så innan jag började jobba klockan 7. Dagen gick rätt fort ändå och jag slutade klockan 6. Men fick gå lite tidigare för jag skulle egentligen bort klockan 6.
  När jag kom hem så fixade jag mig lite till och bytte om och sen skjutsade Michael mig till Thessan där vi skulle ha handbollsfest. Trots att jag kom dit kvart över 6 så kom jag bland dom första, haha. Resten droppade in strax innan halv 7. Vi käkade mat från vita elefanten och fila lite på sången till årsfesten. Runt 8 kom herrlaget också. Det blev dricka och prat osv. Jag och Frida gick därifrån runt halv 2, gick förbi banken och sen tog jag taxi från Frida och hem.

Idag har jag jobbat 13.30-20.15. Var helt slut efter så jag har bara varit hemma ikväll. Skulle egentligen till Linda som fyller 20 idag men jag orkade verkligen inte. Och så ska jag upp tidigt imorrn så tänkte att det var bäst att vara hemma. 

Imorrn har vi bortamatch mot Rosers, skoj med match ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0