Never say never.

I torsdags var jag till västerås och shoppade lite. Hittade en klänning till års och köpte dom sista presenterna till Jenny. På kvällen var det handbollsträning, vi var så många så vi spelade match hela träningen, grymt kul.

I fredags jobbade jag 07.00-18.30. Sen hem fort som satan och byta om och fixa det sista. Fick skjuts till Jenny där redan Maro, Maria, Jossan och Madde var. Jenny öppnade sina presenter och sen käkade vi mat. Sjöng singstar, spelade spel (som jag och Maria var grymma på ;)) osv. Jag och Maria tog cykeln ner till joar vid 12 och dom andra kom strax efter. Var skitmkt folk på joar och det var hur kul som helst i början. Jag, Maro och Jenny drog därifrån vid halv 3 och gick upp på torget och köpte french och cola. Promenerade sedan hem till Jenny och somnade vid 4.

I lördags ringde Maria och väckte oss vid halv 11, vi gick upp och gjorde ordning oss och käkade frulle. Maria kom upp till Jenny en stund och sedan vandrade vi 4 ner på stan för att lämna Maro vid bussen. Vi gick vidare till ilian för att kolla på innebandy. Först spelade damerna och sen herrarna, men jag och Jenny kollade bara första perioden av herrarnas match för sedan var vi tvungna att dra. Vi gick hem till Jenny och jag hämtade mina saker och gick sedan till gamla statoil för samling till match. Vi åkte till Uppsala för att spela mot HK 71 och vi vann!:D Så roligt att spela såna här kämparmatcher!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0