Årsfeeeeest!

Igår var den stora årsfesten gaaalet, haha!

Jag och Frida åkte ut till hundran till kvart i 12, träffade resten av fotbollstjejerna och spelade volleyboll, spökboll, ultimate freesbee och fotboll i hallen. Sedan blev det sallad och dusch och fix. Jag, Frida och Ida gick sedan till Gina där handbollstjejernas förfest var. Vi övade på sången och drack osv. 
 Gick till skolan vid kvart över 5 och vi var först, woho! Vi blev till slut 174st på årsfesten. Kvällen bestod av mat, prisutdelningar, tal, sång, dans osv. Riktigt kul måste jag säga;P 
  Trodde att vi hade missat sista bussen också, men som tur var så kom det en till så den hoppade jag, Jocke och Lelle på och åkte in till stan. Jag och Jocke drog ner på joar och träffade resten av folket och då blev det dans, dans och dans. När det stängde gick jag, Sabina och Linn upp på torget och köpte mat och sedan delade vi på en taxi hem.

Man kan väl sammanfattas med ett ord; GAAALET! Hahaha, men skoj hade vi ändå;D

Kommentarer
Postat av: j

natta ♥

2010-11-08 @ 22:04:19
Postat av: a

jenny <3

2010-11-08 @ 22:37:56
Postat av: Jenny

HAHAHAHHAHAHHAHHAHAAH JÄVLA TÖNT!

2010-11-08 @ 22:40:49
Postat av: Natta

Hahahah :D:D

2010-11-09 @ 06:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0