All i need is you.

I torsdags blev det som sagt jobb 7-10.30, sen hem och kolla tv. Vad gör jag då när jag kollade tv? Jo jag somnar, sköönt. Och vad gjorde jag i onsdags när jag kollade film, jo jag somnade, haha. Värt att jag ens hyrde filmen, hah.
  I torsdags var familjen upp till mormor också och hälsade på, på kvällen blev det älskade handbollsträning. Så underbart att spela handboll.

I fredags städade jag rummet och sedan blev det jobb 15.30-18.30, rolig tid? nej.
Blev sedan idoltittande.

Idag har jag vart i Rasbo och spelat handbollsmatch mot Upplandstuna, sämsta domarna genom tiderna. Borde vara åldersgräns på hur länge man får döma. Kom hem vid halv 5 iaf, och klockan 5 började jag jobba. Så det blev lite stressigt men det gick. Jobbade till kvart över 8 och sen dess har jag bara chillat.

Imorgon ska jag och Frida ut till Fjärdhundra och kolla handboll :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

+ jennyk

2010-11-21 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0