2 maj 2010.

I veckan har jag jobbat måndag-fredag.
I fredags så var jag på stan med Maro och kollade runt lite, åt årets första mjukglass också, mumsigt. Började jobba halv 2 och slutade 5 över 8. Sista timmen gick så sakta och det var typ inge folk alls. Och det tog bara 5 min att stänga så det måste vart rekord:P
  Efter jobbet gick jag hem, käkade, bytte om, sminkade mig och så. Åkte förbi kusin där familjen, kusinerna och syster med familj var. Men åkte rätt fort för att träffa Jenny vid tågstation. Vi tog ut pengar och gick sedan ner till rugbylokalen där det var fest,. Men vi gick aldrig in utan vi stod utanför med grabbarna istället. Gick sedan förbi Putte för grabbarna skulle lämna grejer och sedan gick vi ner till joar. I början var det inte så mycket folk men vid 12-1 kom det massa. Det var skoj på joar;P Jag och Jenny gick förbi torggrillen och köpte varsin kebab innan jag cyklade hem. Kom hem vid halv 4 och somnade nästan direkt.

Igår vaknade jag vid 12, duschade, packade och fixade mig. Vid 3 kom Carro, Tessan och Micke och hämtade mig vid tågstationen så åkte vi ut till Fjärdhundra där det skulle vara avslutningsfest med handbollen. Vi körde femkamp och mitt lag kom 2a;P Efter femkampen så fixade vi oss och några bastade. Sedan var det dags att grilla, underbart gott:) Efter maten spelade jag och Frida vänd 10a med dricka, och högst kort dricker, haha:P Och resten av kvällen så körde dom flesta sug och blås, haha riktigt roligt spel;P En mycket rolig kväll var det;D

Idag kom Fridas mamma och hämtade mig och Frida i Fjärdhundra vid 10, och då hade vi väldigt bråttom eftersom vi hade samling halv 11 i stan och ingen av oss hade packat grejer:P Så vi åkte upp till mig, jag hämtade matchgrejer och lite frukost. Sedan åkte vi till Frida och hon hämtade grejer. Men vi kom bara 5 min sent till samlingen så det var ju bra;D Åkte till Bro där vi hade seriepremiär mot Bro. Och det gick ju bra, vann med hela 9-0;D Och jag gjorde till och med mål;) Efter matchen åkte jag, Frida och Fridas mamma till Donken och käkade mat och sedan skjutsade dom hem mig. Jag fixade mig, bytte om och så, och jobbade 17-20.15.
 Snart ska jag gå och sova tror jag, blev inte många timmars sömn inatt så jag är helt slut:P


Har varit en hel grym helg med massa roligheter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0