8 maj 2010.

Chock! Jag är redan uppe, iofs har jag varit det i 1½ timme nu, men ja det är tidigt. Speciellt eftersom det är lördag och jag var ute igår. I vanliga fall vaknar jag väl runt 1-2, haha.
  Gårdagen var mycket bra iaf. Jag jobbade 8-11.45, sen gick jag hem och städade rummet. Tog sedan cykeln till Gånsta och sprang femman, jätteskönt med motvind, men tur att det var i nerförsbacken och inte i uppförsbacken.
  Vid halv 7 cyklade jag till Maria och medan hon fixade sig så kollade jag på gamla kort, och gud så små alla såg ut:P Vid kvart över 8 cyklade vi förbi Maro för Maria skulle hämta sin väst och sedan fortsatte cykelturen till Madde. Hemma hos Madde var det proffsligan som festade, jag, Maria, Madde, Vikkan och Emelie, haha;D Vi spelade spel, dansade i soffan och hade det skitkul, som vanligt.
Vi drog ner på joar vid 12 och där var det inte mycket folk alls men det var skoj ändå:) Tack flickor för en bra kväll;D

Idag ska jag kolla fotboll med Maro, Jenny och Maria och sedan har vi hemmapremiär mot Bålsta, skoj skoj:D


Kommentarer
Postat av: Empa

Snygg bild, haha ;)

2010-05-28 @ 09:47:12
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0