23 maj 2010.

Helgen har vart kanon.

I fredags blev det jobb 07.45-18.00 och sen var det bara hem och fixa osv. Madde kom och hämtade mig halv 8 så åkte vi och hämtade Vikkan och sedan hem till Madde. Lämnade våra grejer och sedan gick vi till Natti och köpte med oss pizza hem till Madde. Medan vi käkade så spelade vi ölspel och vi hittade ett roligt på google;P Maria kom och joinade oss också. Och vid kvart i 10 blev vi upphämtade av Anton som skjutsade oss hem till honom. Maro och Jenny kom också dit:) Senare kom det ännu mer folk. Vi körde namnleken, spelade ölspel, dansade och hade det riktigt kul. Blev lite för mycket dricka kanske så jag somnade visst.

Vaknade vid 10 på morgonen, och då kollade vi tv, väldigt bra program, haha. Och så kollade vi på några filmer på Antons data och fy satan vad vi skrattade. Jonas som sjunger i snabbversion, haha. Kom hem vid 1 nångång, käkade lite frulle, bytte om och packade matchväskan. Vid halv 3 hämtade vi Frida och åkte ut till Hummelsta. Vi spelade mot Knarrbacken och det blev 2-2, men vi skulle ha vunnit för domarn var sämst och dömde bort ett av våra mål:s
  Efter matchen skyndade jag mig hem som satan, duschade, fixade och åt mat. Sen var det bara att ta cykeln ner till Alex där vi skulle fira hennes 20-årsdag. Mycket trevlig kväll:) Vi drog ner till joar vid halv 12 och där inne var det inte mycket folk alls, men jag hade skoj ändå. Träffade Madde och Vikkan där inne så var med dom i slutet, och tur att Madde är på min sida, haha:P Jag och Madde drog vid halv 3 och sen var det bara att ta cykeln hem.

Har vart en riktigt rolig helg med mina vänner :)


Bilder från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0