10 maj 2010.

I lördags fick jag skjuts ner till stan vid halv 2, träffade Maro och Jenny på ica och köpte lite gott. Gick sedan ner till Enavallen och träffade Maria och satte oss på läktaren för att kolla när ESK spelade. Jag var tvungen att dra efter en halvtimme för att åka ut till Hummelsta där vi hade samling. Vi spelade mot Bålsta och vann med 2-0, mycket bra! Efter matchen stannade jag och mamma och köpte pizza och sedan hem. Efter maten duschade jag och fixade mig osv. Vid kvart över 8 gick jag till Matilda där Maria och Johanna var och vi drack lite, spelade sms-roulette HAHA och pratade. Vi tog sen taxi ner till Linda och fortsatte dricka där. Klockan 1 åkte vi taxi ner till joar, för Jojjo kunde inte gå:P Inne på joar var det fullt med folk, riktigt kul faktiskt. Petter var ju där, men han var sådär:P
  Efter joar blev det Papillion med Matilda och Johanna, och sedan delade jag och Matilda en taxi hem. Jag somnade väl runt 4.

Igår ringde väckarklockan 8, jag var inte så jäkla pigg då kan jag säga, men det var bara att gå upp. Jag började jobba klockan 10 och slutade 20.15, en väldigt lång dag, men pengar pengar.

Idag gick jag upp klockan 7, började jobba 8.30 och slutade 12. Sen dess har jag bara suttit vid datan och kollat tv. Ska tillbaka till jobbet senare och jobba 17-20.15.

Imorrn jobbar jag 10.30-20.15 och på onsdag 11.45-20.15 och sen är jag äntligen ledig i 2 hela dagar ;D


Kommentarer
Postat av: alexandra

Vad duktig du är nats :D

2010-05-10 @ 19:22:19
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Natta

Ja, visst är jag;)Haha nejdå:D Snart fyller du år Alex!!:D:D

2010-05-10 @ 20:35:41
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0