7 mars 2010.

Har varit ännu en kanonhelg:)

I fredags blev det jobb 8-17, sen hem och duscha, fixa osv. Fick skjuts hem till Anton vid 8 och jag träffade Elin utanför så gick vi in till han. Det ramlade in massa olika folk under kvällen, vi drack, lyssnade på musik, prat och så. Orkade verkligen inte gå den långa vägen hem mitt i natten så jag, Vickan, Jocke och Jonas stannade kvar hos Anton. Anton och Vickan var så trötta så dom höll på och busa. Anton klädde sig i en kopäls typ och skulle skrämma mig när jag "sov" men det lyckades inte eftersom jag var vaken. Så dom försökte sig på Jocke istället men han sov som en stock, haha.

Vaknade runt 10 dagen efter och alla var sååå pigga, haha. Vid 11 hade vi tänkt gå ner till Fannakrogen och käka men det öppnade 11, så då gick jag hem istället.
  Kom hem vid halv 12 och då var det bara att ta bort sminket, byta om, packa väskan och sen åka ner till idrottshuset och lämna mina gamla matchkläder, titta lite match, mamma fixa saker på kansliet och sen skjutsade hon mig till OK där vi hade samling till match. Vi hade bara en avbytare på matchen men det gick skitbra iaf. Vi vann med 28-12 och vi släppte in första målet efter 12 minuter så det var riktigt bra:) Efter matchen var det bara att skynda sig hem, fixa smink och hår.

Jag fick skjuts till Maria där redan Maro, Madde och Jossan var. Vi sjöng singstar och drack och hade skoj. Vid 9 kom Jossans mamma och hämtade oss och skjutsade ut oss till Fanny och Erikas 20-årsfest. På festen var det hur roligt som helst! Vid halv 2 delade jag, Maro och Maria taxi med massa andra männsikor och vi blev avsläppta på stan. Vi gick till Papillon och käkade kebab. Jossan, Felix, Raja och Robin kom dit och käkade också och gjorde oss sällskap. Maria är för rolig asså;D Vi satt där i ett par timmar och pratade och skrattade. Vid halv 4 skulle vi ta taxi hem men det slutade med att jag, Maro, Jossan, Felix och Raja följde med Maria hem till henne istället och sjöng singstar;P Jag, Maro och Jossan delade på en taxi hem sen och kom hem runt 5.

Idag vaknade jag 1 av att Maro ringde så jag bytte om, fixade och sedan fick jag skjuts ner till Wickmans. Träffade Maro och Maria där så gick vi in och käkade sallad. Gick sedan hem till Maro och ritade, haha, spelade memory och drack cola. Maria var tvungen att dra vid 5 så jag och Maro satte oss vid datan och garvade som bara den. Vid kvart i 7 gick jag och Maro till coop och handlade och sen gick jag hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det va riktigt roligt i lördags ;)

2010-03-08 @ 15:09:56
Postat av: maltabloggen

Dagens fråga: Är det hiss eller diss med paljetter i sommar? :)

2010-03-08 @ 15:25:41
URL: http://atmalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0