5 juni 2010.

Gårdagen var grym.

Gick upp halv 7, fixade mig, käkade frukost och gick sedan till jobbet. Började jobba kvart i 8 och det flöt på rätt bra. Jag tog lunch halv 1 och då hämtade Michael mig så åkte vi ner på stan och kollade på studenterna. Jag vill ta studenten igen! Så jäkla roligt det var, tiden går verkligen fort. Det var ett helt år sen vi stod där på skrindan och skrek och sjöng som aldrig förr.


Åkte tillbaka till jobbet halv 2 och jobbade till 6. Då var det bara att skynda sig hem, fixa, käka mat och ta cykeln ner till Korsängen till Maddes föräldrar. Där var redan Madde, Emelie, Marcus, J-A och Martin. Under kvällen ramlade det in massa folk och det var hur kul som helst:D
 Jag, Madde och Vikkan gick ner till stan, köpte korv, tog ut pengar och sedan gick vi till joar och kom dit vid 1. Där inne var det fullsmockat med folk men skoj ändå;D Jag och Madde tog taxi hem till hennes föräldrar och där var Marcus, Sabina och Linn kvar så vi käkade hamburgare och paj. Sedan tog jag cykeln hem och däckade i sängen.


Kommentarer
Postat av: Empa

Krya bilder ;) <3

2010-06-06 @ 23:29:23
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha javisst ;P <3

2010-06-07 @ 10:33:04
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0