23 juni 2010.

Jag har inte haft tid att sitta vid datan nånting knappt dom här dagarna.

I måndags så var jag ute på en 3-timmar lång promenad med Alex, fick en väldigt skön blåsa efter det, usch.
Efter promenaden promenerade jag hem;P Käka middag med familjen + syter med familj. Sedan cyklade jag ner till Alex, vi tänkte springa i Gånsta men det var ju midsommarlunken där, så vi sprang runt ån istället. Kom hem vid 10 typ, kolla lite fotboll och sen sov jag.

Igår var jag ner till frissan vid 11 och kom ut därifrån lite blondare. Träffade Alex vid 1 så cyklade vi till Bresse och stekte. Kom hem igen vid 5 och då vare bara att kasta i sig mat och sedan cykla ner till shell där vi hade samling till match. Spelade borta mot Vallentuna halv 8, och vi skulle ha vunnit men domarn var typ sämst. Så det blev 3-3 i matchen. Kom till stan vid halv 11, cyklade förbi Jossan och hämtade pengar, så imorrn ska jag betala sista delen av resan:D

Idag cyklade jag ner till stan till 11 och träffade Maro:D Vi väntade på Jenny och när hon kom så käkade vi mat på amazing, mycket gott men starkt, haha. Kollade lite på stan och sen gick köpte vi glass på ica och gick till Rimi. Maro skulle jobba så jag hade sällskap med Jenny hem och sedan cyklade jag till ica och köpte kaffebröd och sen hem;P

Ska kolla på fotboll med Alex ikväll, skoj skoj;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0