16 juni 2010.

Har inte haft ork att skriva på ett tag, men kan väl ta lite kort vad som har hänt.
Förra veckan blev det jobb måndag-onsdag och fredag-söndag.
 I lördags efter jobbet åkte jag och mamma ut till Grillby dit syster med familj har flyttat. Vi käkade smörgåstårta, fikade och åt sedan hamburgare, mums mums. Vi åkte hem vid 7 nångång och jag gjorde ordning mig för jag trodde jag och mina vänner skulle ut, men så blev det inte. Och lika bra var väl det för jag var sjukt trött, somnade framför tvn vid halv 12, och sov ända till 2 på söndan;D Jobbade sedan 17-20.15.

 I måndags blev det jobb 07.30-17.00, och igår 15.00-20.15. Och idag har jag vart ledig, riktigt skönt ska jag säga. Sov till 11 ungefär, gick upp och åt frukost, sen direkt ut i solen. Har faktiskt fått färg idag, den du Jenny;D
  Vid halv 3 åkte jag och mamma till mormor och hälsade på, och sedan ner på stan där jag hittade lite kläder och äntligen en kalender. När vi kom hem gick vi ner och köpte pizza, som jag var snäll och bjöd på;P, gick även in och handlade och fick lite mer jobb. Så imorrn jobbar jag 07.00-18.00, istället för 8.30-18.00. Men mer pengar till Magaluf;D
  Jag jobbar bara imorrn och på fredag och sen är jag ledig en hel vecka, SKÖNT!

Igår flyttade min bästa vän härifrån också. Kommer bli väldigt tomt! Att inte kunna umgås när som helst, men som tur är så är det inte så långt till Södertälje.



Ni<3

Kommentarer
Postat av: jenny

2010-06-16 @ 21:58:17
URL: http://jkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-06-17 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0