If I just had you

Igår blev det jobb 13.30-20.15. Helt sjukt, fanns nästan ingenting att göra på jobbet så det gick väldigt fort att stänga. Vi var väl klara 5-10 över 8 så det var skönt. Jag cyklade till Michan och lämnade nycklar och sedan cyklade jag ner till Maria i spöregnet. Hemma hos Maria var det massa folk, jag bytte om och gjorde ordning mig och gick sen ut till dom andra. Blev en lite konstig kväll men men, sånt som händer, haha.

Idag vaknade jag halv 12 och var väl inte den piggaste. Maria, Ville och Didde kollade på Sunes sommar så jag joinade dom, och efter filmen kollade vi på ett jättebra program, not. Vid halv 2 åkte vi till Natti och köpte pizza som vi tog med oss till Haake och Putte. Kollade The unit, 4 för 3 och käkade pizza. Vid halv 6 följde jag och Maria med Haake och Sandra till godisgallerian och sen släppte dom av oss hos Maria. Städade och diskade från igår och sedan cyklade jag hem. Cyklade förbi ica och pratade med Michan om gårdagen, haha, och köpte chips och dip, mums.

Har nyss kollat på Snabba cash, var inge bra alls tyckte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0