Unstoppable

I tisdags var jag i Stockholm med Maro och Jenny, hittade lite kläder och skor iaf.

I onsdags var jag ner på stan med mamma ett tag och sen blev det jobb 16-20.15. Efter jobber blev det terassen med Maro, Maria och Jenny.

I torsdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på dan, men på kvällen blev det jobb 17-20.15 iaf.

Igår jobbade jag 07.45-18.00, sen hem, duscha, fixa osv. Michael skjutsade mig till Madde till 8, vi väntade på att Jossan skulle komma och sen gick vi till Natti och köpte kebab. Sen hem till Madde igen och Maro och Jenny kom. Vi drack, spelade ride the bus och tog lite kort. Vid 12 blev det taxi ner till joar och där inne var det rätt skoj. Maro var lite klantig bara, men men, haha.

Idag sov jag ända till 3, lite trött kanske. Vid 8 träffade jag Jossan och sprang en runda i Gånsta.

Imorgon ska jag spela match, har inte spelat fotboll på hur länge som helst, så får väl se hur det går, haha.


FÖR VI SKA TILL MAGALUF! 17 dagar kvar, wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0