2 juli 2010.

I onsdags blev det som sagt jobb 8-16, sen hem och byta om och åka till Västerås med mamma och Michael. Jag som skulle köpa massa kläder hittade ingenting!:O Men ska ju till sthlm med mina flickor snart så:)

Stannade på pizzerian och köpte med oss hem. Efter maten cyklade jag ner till joar och träffade Jossan och Sandra så gick vi in och köpte biljetter. Vi gick sedan upp till star lounge och tog en varsin drink och träffade Maja som skulle kolla på bion med oss. Sedan gick vi ner till bion igen. Filmen var riktigt bra!

Igår blev det jobb 8.30-12.00, hem städa, duscha, äta osv. Jobbade sen 17-20.15. Efter jobbet åkte jag med Sandra hem, vi bytte om och sedan cyklade vi ner till stan. Gick först till gatufestivalen där vi träffade Maja, Fanny och co. Vi gick till hamnfestivalen och käkade mat och det var ju hur långt som helst. Tur att vi inte ska dit nå mer i helgen. Efter vi ätit gick vi till gatufestivalen igen och var där till halv 1 ungefär. Och sen cyklade jag och Sandra hem.


Ikväll kommer Maro och Jenny hit efter halv 7 nångång, och vid 8 ska vi hem till Jossan och fira att hon har fyllt 20:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0