18 juli 2010.

Igår blev det jobb 8.30-17.00, köpte med mig mat hem från pizzerian som jag och mamma åt. Efter det duschade jag, fixade mig osv. Maria kom hit vid 7 och vi började dricka och hade skitskoj;D
  Vid 11 skjutsade jag Maria på cykeln till Tom där det var massa folk, vi hann inte vara där så länge för vid 12 åkte vi alla ner till joar. Och vi kom in fast det var 21, men det var väl för att det är helgen innan löning och inte så mycket folk, så det var najs;D

Hade riktigt trevligt, satt mest på Terassen hela kvällen. Efter joar blev det efterfest i Romberga, eller efterfest och efterfest, vi satt och drack vatten och kollade på MTV, haha. Maria däckade i soffan, haha, så Christian fick bära henne till sängen och hon sov vidare där. Vi andra somnade väl runt halv 5-5 kanske:P
 
 Vaknade runt 10 imorse, satte oss och kollade på tv, och sen gick jag och Maria till donken och käkade mat, gud så gott det var;D Efter maten gick vi till Maxi och satte oss i busskuren, vi orkade inte gå ändå till Fanna så vi satt och väntade på bussen i 50 min:P
  Vi hoppade av i Fanna så Maria kunde hämta sin cykel hos Tom och sedan gick vi skilda vägar, haha:P

Tack Maria för en riktigt bra kväll/natt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0