10 juli 2010.

Furuvik kan beskrivas med ett ord; UNDERBART!

Jag, mamma och pappa åkte till Furuvik i torsdags, åkte hemifrån 7 och kom fram till Skutskär 20 över 9, där Janne kom och hämta oss vid tåget. När vi kom fram till Furuvik käkade vi mackor och tog det lugnt.
  Lite senare åkte jag, mamma och Marianne in till Gävle och köpte lax till kvällen. Det var hur fint väder som helst så när vi kom tillbaka till Furuvik la jag mig och sola en stund. Vid 5 blev det middag, riktigt god mat, som alltid när man är där uppe. Efter maten gick vi ner till havet och satte oss. Jag och Marianne badade lite och det var riktigt kallt, typ 13-14 grader i vattnet. Vi hade med oss ost och kex som vi åt lite senare. Och innan vi gick hem gick jag och pappa en tur runt halvön. Satt nere vid havet i 4 timmar, underbart!
 
Igår gick jag upp vid 9, käkade frukost och bara tog det lugnt. Janne skjutsade oss till Skutskär vid kvart över 12 och vi tog tåget till Uppsala och sen bussen hem till Enköping. Lena var så snäll som hämtade oss vid järnvägsstationen och skjutsade hem oss. Mamma och jag åkte ner till coop och handlade och sedan köpte vi med oss kebab hem. Efter maten kom syster med familj och hälsade på. Resten av kvällen spenderades framför tvn.

Idag har jag jobbat 07.30-13.30 och sen hem och byta om, sedan åkte jag och pappa till apoteket. Jag har fått så mycket myggbett så var tvungen att köpa nått lindrande. Ikväll blir det bara chill för imorrn blir det jobb 10.30-20.15.

Bilder från Furuvik kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0