7 februari 2010.

Just nu sitter jag och kollar på videofilmerna från igår och håller på och dö av skratt, haha. Ett av filmklippen ligger ute på facebook så där kan ni kolla och skratta lite;D

Gårdagen blev mycket bra tycker jag. Jag åkte till Maria vid halv 6 där Jossan, Johanna och Jessiqa redan var. Vi beställde mat och drack lite. Efter maten fick vi skjuts upp till Eric där återträffen skulle va. Och vi tjejer som var 50 min sena kom först, haha. Resten droppande in strax efter oss. Vi kollade på Barcamatchen, jag och Jossan var japaner, det togs mycket kort och det blev mycket skratt:) Vid halv 11 åkte jag, Jossan, Maria, Niklas och Linus ner till joar. Och där träffade jag Madde och hennes kompisar. Så under kvällen blev det mest häng med Bålstafolket och lite dans. Gick hem när det stängde, och jag och Maria gick upp på stan för hon skulle köpa mat. Och jag var så smart så jag tänkte ta cykeln hem, men sen råka jag bromsa så bromsarna fastna. Så det var bara att gå tillbaka med cykeln till Kyrkogatan. Och så istället fick jag gå hela långa vägen hem istället. Aldrig mer säger jag bara, det var hur mycket dimma som helst i vattenparken, så jag var rädd att träskmonstrena skulle komma fram, haha. Jag kom hem till slut iaf och somna direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0