5 februari 2010.

Den här veckan har varit tuff måste jag säga;P

I måndags blev det jobb mellan 8.45-17.00. Sen hem och ta de lugnt.
I tisdags jobb 09.00-18.00, kom hem halv 7, åt mat, ner till id-huset för att sitta i seketariatet, hem och kolla PH och sen sova.
I onsdags jobb 11-20, sen packa.
Igår jobb 8-17, hem äta, träning 19.15-20.30, kolla lite handboll, hem och packa, sova.
Idag har jag hjälpt till och flytta lite, sen jobb 11-20, hem och äta. Och nu ska jag snart börja packa upp massa grejer.

Imorgon ska jag sova länge iaf har jag bestämt. Sen ska jag hem till Maria vid 5-6, äta med tjejerna och sen till Eric på återträff med klassen:) SKOJ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0