5 december 2010.

I torsdags blev det jobb 8-16, och på kvällen handbollsträning:D
I fredags jobbade jag 15-20.15 och sen kolla idol bara.
Igår träffade jag Jenny för att kolla på alliansen, var nere på idrottshuset redan vid 10, och gick därifrån vid 3, så det var en heldag med fotboll:) Sen bar det av hem för att käka tacos och sedan jobbade jag 17-20.15.

Idag hämtade Maria och Jenny upp mig vid 1, vi käkade lunch på Donken och sedan åkte vi ut till Fjärdhundra. Vi skulle spela match mot Berga halv 4, men motståndarna hade fått punka eller nått så dom kom vid 4, så vi började spela då. Vi vann och det var riktigt skönt, 10 mål blev det för min del också;) Haha! Efter matchen tvingade jag med mig Maria att hjälpa mig och Thessan att sälja tennisbollar och vi drog in rätt mkt pengar. Efter det kollade vi klart på herrmatchen och dom vann med 49-16;D 
  Efter matchen åkte jag, Maria, Jenny och Frida till Misto Uno och käkade pizza och snacka tjejsnack, hihi. Trevligt trevligt:D Och sedan fick jag skjuts hem. Var en riktigt bra dag:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

update!

2010-12-10 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0