21 december 2010.

Födelsedagen igår spenderades på jobbet mellan 7 och 18. Finns ju bättre sätt och fira födelsedagen på men jag tjänar ju para så det är ju bra det med;) Direkt efter jag slutat så bytte jag om fort som satan och sen hämtade mamma och pappa mig så åkte vi ut till Lillkyrka. Vi skulle spela träningsmatch mot Södra Trögd och det gick ju rätt bra. Vi vann med 23-11, haha:D Men dom var riktigt bra för att vara deras första match ihop. Kul och möta Maria, Hanna, Fanny & Erika och co. ;D
När jag kom hem igen så kom Jenny förbi på lite tårta, gott. Snackade lite och skrattade åt fina kort haha.
  Blev en bra födelsedag iaf och tack alla underbara för alla gratulationer :)

Idag skulle jag ha börjat jobba 17.00 men fick hoppa in och börja 10.30 och sluta 20.15 så det blev en lång dag. Men imorrn jobbar jag 7-10.15 så det är skönt. Blir nog en debut på systemet också;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0