1 december 2010.

TJEEEEENA BLOGG1!

Vad har hänt sen sist då? Jo det ska jag berätta.
I måndags sov jag läääänge och sedan jobbade jag 16-20.15
Igår blev det en heldag på jobbet, från 9-21. Men skön dag iaf. Mellan halv 10 och 12 hade vi kurs och sedan gick vi till pizzerian och blev bjudna på pizza av chefen, mucho gott. Mellan 1 och 3 fortsatte kursen och efter den gjorde vi om köttkylen. Hade en liten rast och sedan var det dags för inventering fram till 9. Mycket skönare än att jobba;D

Idag har jag vart i Västerås med Jenny Crusharn-br Karlström. Helnajs asså. Hittade massa kläder för en gångs skull, och lite julklappar också för den delen. Vi käkade lunch på Spicy hot och det var inte så hot utan väääldigt kallt (vi satt precis vid dörren, haha).

Imorgon skulle jag ha vart ledig, men dom ringde idag så ska jobba 8-16, mer pengar till mig så jag klagar inte:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0