5 april 2010.

Ännu en kanonhelg har gått.

I torsdags så blev det jobb 11-20.15. Hade tänkt att gå hem och sova direkt efter jobbet, men inte det inte. Jossan tyckte att jag skulle följa med henne och Maria ut så det var bara att skynda sig hem, äta mat, fixa osv. Michael skjutsade mig till Jossan så jag var där kvart över 9. Snabb jag var;D Maria kom strax efter mig och vi började dricka litegrann. Vid halv 12 tog vi taxi ner till joar och där var det sämst musik. Men hade kul ändå:) Vi gick till Papillion vid halv 3 och käkade mat. Sedan tog jag, Jossan och Linus taxi hem.

I lördags så blev det jobb 8.30-14.30. Var rätt mkt folk ett tag och vi var bara 2 stycken som jobbade så det blev lite stressigt, men det gick bra. När jag kom hem blev det påskmiddag med mamma, pappa och mormor. Halv 6 tog jag och mormor bussen hem till henne, jag hjälpte henne hem och så, och sedan gick jag vidare till Maro. Jag väntade på att hon och Jenny skulle göra sig klara och sedan fick vi skjuts till Maria där Madde redan var. Vi sjöng singstar, drack och spelade spel. Och vid halv 9 kom Tobbe, Leo och Marcus förbi. Vi fortsatte sjunga singstar och dricka. Vid 12 gick vi ner till joar och där var det riktigt skoj:)


Igår så vaknade jag runt 1, gick upp och duschade och fixade osv. Vid 7 cyklade jag till Madde där det redan var lite folk. Vi spelade spel, lyssnade på bra musik, haha, och så. Vid 11-halv 12 gick vi vidare ner till joar och där var det massa folk och mycket skoj. Vid 3 gick jag, Emelie och Linn upp till Papillion och käkade mat. Fick sedan skjuts hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0