26 april 2010.

I torsdags jobbade jag först 8.30-12.00 på Ica. Sedan hem, käkade, bytte om och så. Fick skjuts till Lillsidan till 2 då jag började jobba. Kvällen gick fort, så det var skönt. Slutade 21.30 och då gick jag till bussen som skulle komma 10 i. Det tog en hel timme att åka hem! Hade nästan gått fortare att gå. När jag kom hem åt jag lite och sen gick jag och la mig direkt.

I fredags blev det uppstigning klockan 7, började jobba klockan 8, och jobbade till 18. När jag kom hem åt jag, kollade på tv och sen kollade jag på en film jag hade hyrt, Närkontakt - the fourth kind. Riktigt läskig ska jag säga:P Somnade väl runt 12 iaf.

I lördags gick jag upp halv 10 för att kolla på den andra filmen jag hade hyrt, The haunting in Connecticut, den var helt ok. Efter filmen gick jag upp, duscha, bytte om osv. Vid halv 2 gick jag och mamma till Sandbergs för att fira Viktor som fyllde år i tisdags. När jag kom hem så tog jag det bara lugnt. Vid kvart över 6 kom Maria och hämtade mig och vi åkte ner på stan. Gick in på amazing thai och käkade mat, mycket gott!
  Vi hade tänkt att ta det lugnt och bara kolla på film, men vi kom på att dom flesta skulle ju ut eftersom det var löningshelg. Så vi åkte hem till mig, jag bytte om och hämtade dricka. Sen åkte vi förbi Marias bror och hämtade lite mer, och sen hem till Maria för att hon skulle byta om och fixa sig. Sen skjutsade jag Maria på cykeln hem till Vikkan där hon, Madde, Camilla, Markus och Carro var. Jag och Maria hade mycket att dricka på lite tid eftersom klockan var kvart över 9 och vi var tvungna att gå till joar innan 11:P Vi spelade spel och lyssnade på bra musik och drack.
  Jag och Maria gick till joar kvart i 11 och där inne träffade vi Jossan som vi var med hela kvällen. Det var riktigt skoj där inne, mycket folk också:) Gick till Papillon och käkade efter joar, och sen blev det taxi hem.
Såna här impulskvällar är alltid roligast;D.

Igår så blev det uppstigning klockan 9. Åt frukost, bytte om och sen tog jag cykeln och cyklade ner till Shell där vi hade samling för match. Matchen spelades i Uppsala mot Vaksala men det blev 0-0. Lite synd eftersom vi var bättre, men otur med skott och så.

Idag så blev det uppstigning klockan 6. Cyklade ner till Lillsidan och jag började jobba 7.30. Dagen gick riktigt fort och jag slutade 14.00. Toc cykeln och cyklade hem, väldigt varmt var det ute:) Michan ringde klockan 4 och frågade om jag kunde jobba 17-20.15, så självklart. Det var bara att laga mat och äta, och sen gå till jobbet. Hade hur mycket som helst att göra, och jättemycket folk så det kände som man inte fick nånting gjort.


ETT STORT GRATTIS TILL EMMA SOM FYLLER 20 ÅR IDAG!:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0