Tisdag.

Igår kom Maro hit efter 3 nångång, jag hjälpte henne med hennes CV. När vi inte orkade mer så gick vi ut på stan och kollade lite. Jag gick sedan hem och käkade och bytte om.
  Halv 7 kom Maria och hämtade mig så åkte vi ut till Fjärdhundra och tränade fotboll. Efter träningen var det bara hem och duscha och byta om. Jag gick till Johanna vid halv 10 så åkte vi ner till idrottshuset för att Johanna skulle prata med Conny, och jag fick träffa mina lagkamrater igen:P
  Vi åkte sedan hem till Johanna igen för att försöka få tag på Alexandra, men det gick inte så bra. Till slut så ringde Johanna hem till Alexandra iaf, så då åkte jag och Johanna ut till Alexandra för att hämta henne och Micke. Vi åkte in till stan igen och släppte av Micke vid statoil och vi andra åkte ut till Hummelstabaren. Micke och Sami kom dit ut också. Vi satt och snackade och så, blev inte så mycket Västkusten idag, haha!
  Efter vi suttit där ett par timmar så åkte jag, Johanna och Alexandra en sväng med bilen. Vi parkerade bilen och gick en liten promenad istället;P När vi gått en liten runda så åkte vi till Enavallen och la oss och kollade på stjärnorna:)

På fredag blir det nog att träffa några från klassen (?)
Och på lördag blir det partey för Johanna eftersom hon flyttar på tisdag ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0