Måndag.

Idag har jag sovit lääänge, ända till kvart i 3. Det var riktigt skönt;D Jag har ju inte sovit så mkt i helgen, 4 timmar i lördags och 5 timmar i söndags. Så passade på att sova länge idag.
  Hade 3 nya sms när jag vaknade, och alla från fittaxel, synd att jag sov så länge fan:P Menmen så kan det gå:P

När jag vaknade så åkte jag och mamma ner till sjukhuset för att hälsa på mormor:) Var där ett tag, sen var vi tvungna att åka och handla mat och så. Vid kvart i 7 träffade jag Maria utanför Enavallen, så väntade vi på Alexandra och Malou för att kolla på ESK-matchen. Synd att inte Johanna var där med sina magic fingers, för ESK var inte speciellt bra idag:P Pippi och Annika kom och gjorde oss sällskap också:) Även Maro kom sista 20 min och kolla med oss också, trevligt:P
  Efter matchen blev det en liten promenad med Maro.


Idag flyttade Johanna ner till Göteborg också. Kommer sakna dig Sepepanna:( <3
Men jag och Alexandra ska komma och hälsa på Johanna på Västkusten;D Haha ;P

Kommentarer
Postat av: johanna

kommer sakna dig också!!

2009-09-08 @ 21:34:20
Postat av: Natta

<33

2009-09-10 @ 12:55:30
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0