Löööördag.

Lördag 12/9

Lördagen var fullspäckad, inte en lugn stund på hela dagen, men det gillar vi;D

Jag träffade Amanda, Anton och Björn på Vita elefanten klockan 12 för att käka lunch. Efter vi ätit klart så träffade jag Alexandra utanför Coop för att gå till rugbyplanen. Där väntade vi på att resten skulle komma. Och när dom kom så gick vi in och kollade på damernas match. Och det var riktigt underhållande faktiskt, så om ni vill ha nått att skratta åt gå på rugby! Jag fattade typ ingenting av spelet men det var kul ändå:P
  Efter matchen gick jag, Alexandra och Amanda upp på stan och jag och Alex väntade med Amanda på hennes buss. När Amanda åkt hemåt så hängde jag och Alex på stan en liten stund. När hon blev hämtad så gick jag till Santorini och köpte kebab till mig och mamma.
  Efter maten blev jag hämtad av Linda för att åka till Örsundsbro för att kolla på innebandy. Södra trögd har startat ett nytt innebandylag, men dom var rätt duktiga ändå:P Förlorade bara med 12-5, hehe:p Roligast var att höra alla kommentarer uppe på läktarn, haha. Efter matchen skjutsade Linda och Hugo hem mig. Och hemma hos mig var redan Maro och Jenny:P Vi började dricka litegrann, och vid halv 10 kom Maria också:) Vi sjöng singstar och drack. Vid 11 gick vi ner till joar där det var rätt dött. Men vi hade bra underhållning iaf, grym tjej på att dansa asså;P
  När dom öppnade det stora dansgolvet blev det mycket roligare. Tråkigt att Maro och Jenny skulle hem tidigt, menmen. Vi dansade och hade riktigt kul;D
 Efter joar gick jag och Maria upp till mig, bytte skor till mina fina foppatofflor;D och sen blev det torggrillen. Maria åkte hem, och jag träffade Jojjo och Linda så jag följde med dom. Vi körde burken i skolparken med massa folk, och gud va roligt det var. Haha! När vi inte orkade köra burken längre så blev det hemgång och jag kom efter 5 nångång;P

Bilder finns på Nathalie-H@bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0