Free fallin'.

Har inte skrivit på ett tag, men jag har inte orkat. Här får ni iaf lite uppdatering:

Tisdag

På dagen gjorde jag väl inte så mycket. Men på kvällen hade jag fotbollsträning, men vi tränade bara en timme för att det blev så jäkla mörkt runt 8. Jag, Maria och Anneli hade lite skoj medan vi väntade på Haake som pratade med tränarna. Haha, jag och Anneli dansade hela vägen hem från Fjärdhundra;D När jag kom hem kollade jag på idol och sen var jag riktigt duktig så jag gick ut och sprang. Var helt slut när jag kom hem från rundan :P

Onsdag

Käkade lunch på stan med Alexandra, trevligt trevligt:) Sedan kom Maro för vi skulle ner till arb.förmedlingen. Men det var så mkt folk så vi gick upp på stan och kollade runt lite. Gick sedan ner till arb.förmedlingen igen. Efter den så chillade vi lite på stan igen:p Senare på kvällen så blev det Donken med Maro och Jenny, och dom peppade mig litegrann ;D Haha. Gick hem från Donken sen och det var så jäkla långt och tråkigt så ringde Maro och pratade med henne hela vägen hem. 28 minuter tog det att gå, haha:P

Torsdag

Maro kom hit vid 3, hjälpte henne med hennes CV och så. Klockan 7 hade jag handbollsträning, första på 4 månader;D Och jag känner på mig att jag kommer ha träningsvärk i högerarmen imorrn, haha.


Imorrn kommer Madde till Enköping, så då ska jag, Maro och Jenny vara med henne. Naajs ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0