Oktoberfest torsdag.

Dagen började med att jag träffade Alexandra på stan kvart över 2. Vi träffade Malou så vi gick runt i affärer och kollade. När vi inte orkade längre så gick jag och Alex hem till mig. Vi fixade oss, åt och sådär. Vid halv 7 åkte vi ner till idrottshuset för att jag skulle på möte med handbollslaget. När mötet var slut så skjutsade mamma mig och Alex till Kamilla. Där var Bella, Elin och Adam redan och vi började direkt köra Waterfall;P Finaste "hatten" vi hade, haha. Maria, Carro, Natalie och Pippi kom lite senare också:) Runt 10 nångång fick vi skjuts ner till joar. Men jag, Alex, Elin och Pippi tyckte det var för tidigt att gå in så vi gick hem till mig en stund. Vi gick sedan ner till joar igen och där var det typ inge folk alls. Men vi hade underhållning ändå, roligaste killarna jag sett var där. Haha.
Det blev sedan hemgång runt 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0