Oktoberfest fredag.

På dagen gjorde jag inte så mycket, men vid klockan 4 åkte jag och mamma till Västerås för att hämta Michael. Direkt när jag kom hem så började jag fixa mig och så. Kvart i 7 träffade jag Maro och Jenny så gick vi till MaddeP. Men jag var bara upp och vände och så gick jag och mötte Alexandra. Hann vara hos MaddeP i en kvart och sen var det bara att gå och möta MaddeH. Hemma hos MaddeP så började vi dricka, köra ölspel och kollade lite på idol. Sen var det dags att gå ut för tredje gången, haha, för att möta Kamilla.
  Hemma hos MaddeP var vi 13 stycken tjejer, så det blev lite prat, spel, dans, kort, dricka. Det var iaf riktigt kul tycker jag. Vi började gå ner mot joar vid 11 nångång, men det tog lite tid, haha.
  Inne på joar var det rätt kul faktiskt, träffade massa folk och det blev mycket dans. Jag, Alex och Kamilla gick därifrån runt kvart i 3. Som vanligt blev det torggrillen efter joar:P Jag och Alex gick hem till mig sen för hon orkade inte gå ända till Munkan. Vi somnade rätt snabbt efter vi lagt oss:P


Kommentarer
Postat av: Madde

de va en riktigt trevlig kväll :) som dom flesta nu för tiden!

2009-10-05 @ 16:57:37
Postat av: Natta

jaa det var riktigt roligt:D det har du alldeles rätt i :D

2009-10-05 @ 17:23:17
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Erica

Nu har även jag hittat hit! Om jag inte fattar vad ni menar när ni kommunicerar så säger jag till... /old woman

2009-10-05 @ 20:30:58
URL: http://ericas.bloggsida.se
Postat av: Natta

Va roligt:) Haha gör så :P

2009-10-05 @ 21:55:27
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0