Pokernight.

Igår så gick jag hem till Alex efter att Ola hade sjungt på Körslaget, kunde ju inte missa han liksom;D
Annika och Pippi kom till Alex också, så började vi våran pokerkväll;D Pippi vann överlägset första spelet, haha:P Sen kom vi på att vi ville dricka lite, så vi försökte fixa dricka, men det tog ett tag. Så runt halv 1 började vi dricka:p men vi hade bara tequila och det är ju inte riktigt min grej så jag drack knappt ett halvt glas;P 
  Lite senare under kvällen kom Nathalie, Micke och Adde också. Vi hann spela poker 2 gånger, och den andra gången vann Alex;P
Vi gick ner på stan runt 3 och jag kom hem runt 4.


Idag ska jag spela handbollsmatch, min första den här säsongen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0