Oktoberfest lördag.

Lördagen började med att jag och Alex vaknade runt 12. Var helt död då:P Men gick upp iaf och träffade syster med familj:) Sen gick jag och Alex ut på stan och åt lite bakismat:P Sen gick vi hem till mig och Alex hämtade sina grejer så gick hon ner och kollade på Mickes match. Mormor och Janne kom på besök så det blev mat igen.
  Efter maten gick jag hem till Madde och hämtade lite saker;p och sedan duschade jag och fixade mig och så. Sen gick jag och mötte Maro vid ica och vi gick sedan hem till mig igen.
  Jessiqa, Alexandra och Pippi kom till mig också. Vi började dricka, lyssnade på musik och sjöng singstar. Vid 12 så gick vi ner till joar och det var riktigt kul. Det var ännu mer folk än i fredags så jag träffade några stycken från gamla klassen, trevligt trevligt:)
  Vi stannade på joar tills det stängde och då gick vi upp till torget och köpte mat. Vi gick hem runt halv 5 och jag somnade direkt när jag kom hem.

Men det har varit en riktigt bra helg, tack alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0