Parteylördag.

Gårdagen var riktigt bra:D

På dagen spelade jag match mot Vassunda, vi vann med 25-22, riktigt bra:) Efter matchen var det bara att skynda sig att duscha eftersom jag skulle sitta i seketariatet klockan 3. EHF-herrarna vann sin match, första för säsongen så det var bra:) Sen var det bara att skynda sig hem, fixa, käka mat och sen gick jag och mötte Madde vid bussen klockan 6. Vi gick vidare till Emma och det var hur långt som helst att gå:P Vi kom fram till slut iaf och hos Emma var det redan lite folk. Och senare droppade det in fler folk:) Vi fick en välkomstdrink när vi kom dit, rosa pantern, den var mycket god:D
 Vi spelade ölspelet, bussen och tog massa kort. Vi spelade sanning och konsekvens, och med min tur så fick jag "Låt deltagarna skicka ett sms till valfri person i din kontaktlista" INTE najs.
Men men;P Vi gick ner mot joar vid 11-kvart över 11? Kommer inte ihåg:P Men jag, Maria, Madde och Tori gick upp till mig först och lämnade grejer och sedan gick vi ner till joar.
Tori, Tori, Tori, vad ska man säga? Kul att du kunde vara med på förfesten iaf ;)

Inne på joar var det väldigt mycket folk, men det var bara kul. Träffade massa trevliga människor;D Jag och Maria gick och hämtade våra jackor runt 3, och precis när vi ska gå så kommer Bella och frågar varför vi ska gå så tidigt. Det visade sig att klockan var ju bara 2, hade glömt ställa om tiden, haha:P Så det var bara att hänga in jackorna igen och gå till dansgolvet;P Vi gick hem när det stängde och jag somnade rätt fort;P


Kommentarer
Postat av: Bella

haha riktigt tur att just jag kom gående där ;)

2009-10-25 @ 21:58:14
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/
Postat av: Natta

Ja det var det faktiskt ;D

2009-10-25 @ 22:10:02
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: BoNiiTa

Hur fan kan man gå till Joar ;) ? Vad tori med ? Joar är inte kul faktiskt.. massa tråååååkiiiz :D



Jag hade kul i sthlm för det har man ALLTID = D

2009-10-26 @ 10:45:31
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0