Kanonhelg!

Helgen har varit super:D

I fredags så åt jag som sagt lunch med mina pinglor;) Efter vi ätit så gick vi runt på stan och Maro tog sitt mod till fånga och gjorde en riktigt modig sak, haha.
Jag kom hem runt halv 4 och då var det bara att hoppa in i duschen och fixa mig och så. Vid halv 6 skjutsade jag och mamma ut pappa till Lundby, och sedan åkte jag och mamma till Donken och käka kvällsmiddag. Efter vi käkat så blev jag avsläppt hemma hos Alex. Lockade hennes hår och sedan gick vi till Maro, där Jenny redan var. Vi 4 vandrade sedan vidare till Kamilla, och hos henne var redan Amanda och Elin. Under kvällen ramlade det in fler folk:) Vi körde spel, tog kort, face;), pratade och drack. Jag fick dricka det vidrigaste, öl/rödvinsgrogg. INTE gott!
Runt kvart i 12 gick jag, Maro, Jenny och Alex hem till Alex. Vi lämnade lite väskor och Alex fönade håret, och fråga mig inte varför för det vart lika blött när vi gick ut igen, haha;P
Vi kom fram till joar runt halv 1 och där var det inte så mycket folk, men det var väldigt skoj iaf:D Såklart blev det torggrillen efter joar;P

Fler bilder finns på face;D

Lördag;

Jag gick upp vid halv 11, käkade frukost och bytte om. Halv 12 åkte jag och mamma ner till idrottshuset för att kolla på handboll. Först herr div.4, sen dam div.2 och till sist herr div.2. Efter några timmar på id-huset så åkte jag och mamme och handlade. Sen hem, duscha, äta, fixa och vid 7 gick jag till Natalie där förfesten höll hus. Vi hade trötta hörnan där som bestod av mig, Kamilla och Elin;P Vi spelade våghals och det var riktigt kul, haha:D Vi drack och så. Efter 10 nångång så gick jag, Bella, Elin och Angelica ner till joar. Där inne var det hur mycket folk som helst;D Najsnajs! Jag och Angelica orkade inte stå och vänta aslänge på att Hoffmaestro skulle spela, så vi hängde i garderoben;P Haha. När Hoffmaestro började spela så gick vi till dansgolvet och där var det mycket folk kan jag lova. Resten utav kvällen bestod utav dans, dans och dans;D När det stängde så drog jag hem och sov.

Söndag;

Efter 3 timmar sömn så var det bara att gå upp, jag var inte pigg då asså;P Hur kan man lägga en handbollsmatch kvart över 10 en söndagmorgon? inte najs! Samling klockan 8 och vi åkte till Vällingby och spelade match mot Spånga. Vi hade bara en avbytare och ingen riktigt målvakt, men vi förlorade bara med 1 boll så vi var rätt nöjda ändå:) Nu ikväll har syster med familj varit här och ätit middag:)

DJURGÅRDEN!!! SHALALALALALALALA!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLLLLLLLA SÄÄÄÄÄMST , SHALALALALALAL!!!!!

2009-11-09 @ 00:08:37
Postat av: Anonym

hahah jag fatta inte heller varför jag skulle föna:P hahah

2009-11-09 @ 00:21:35
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Natta

DJURGÅRDEN ÄR BÄÄÄÄÄÄST!!!:D



Haha du får byta ut vinet mot nått annat istället ;P

2009-11-09 @ 00:57:13
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0