W.

Handbollsträning på morgonen, körde först tamburintennis, jag, Maria och Lisa mot Johannes och Simon. Vi var rätt bra ett tag men förlorade båda matcherna:P Efter det skulle Johan och Micke snacka betyg så jag, Lisa och Maria gickupp på gymmet. Men där satt vi bara och pratade om vem Maria gillade;) och om vem jag "gillade" Haha, och Lisa kunde till slut lista ut att det var Pommes, och Wall-e ;D Hahaha!
  Sen var det dags för samhäll/svenska. Pratade betyg med Boger och redovisade med GJ. Sen var det lunch, blodpudding inte gott alls så det blev pasta:P
  Efter lunch hade vi naturkunskap och då pratade vi bara betyg och bestämde låtar till studentvagnen, min är bäst;D
Som sista lektion hade vi matte c, prov på måndag uschusch.

Nu är det inte långt kvar!:D:D


I´M IN LOVE WITH A FAIRYTALE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0