So what.

Idag träffades jag, Maria, Jossan, Leijon och Jessiqa på idrottshuset klockan 8 för att vi skulle spela in dansen, men vi hann inte så vi får spela in den förhoppningsvis på torsdag:)
Klockan 10 hade vi samhäll och då gjorde vi nutidskryss och efter det skulle vi gå och leta fakta om EU-valet, men vi kollade BDB och sen gick vi och åt:P såg katt i matsalen;) och den där dumma Bella Aykal som kastar ärtor på folk, jag lovar nåndag får du igen:D
  Efter lunch hade vi geografi, och då körde vi jeopardy och sen pratade vi betyg. Som sista lektion skulle vi haft svenska men jag och Maria var så busiga så vi åkte upp till Donken och åt istället(a). Känns som att man har missat många svenskalektioner på fredagar, haha:P

Ikväll är det match mot Morgongåva:) Och imorrn ska jag och Maro till Bålsta för att vara med Madde och kolla fotboll;) Och sen tar vi bussen till Ekolsund för att kolla på balen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0