Imorrn:D.

Idag har jag haft nationella i matte c. Lite svårt eller? Usch usch, hoppas verkligen att jag får G så jag klarar kursen:P Blev klar halv 11 så då satte jag mig i datsalen med Maria, Linda och Jossan och jobbade lite svenska. Klockan 11 gick vi till matsalen och åt, inget gott alls så jag, Maria och Jossan gick upp på stan ock käkade på amazing thai. Johanna kom och gjorde oss sällskap också:) Efter den goda maten gick vi ner till skolan igen och väntade en timme på att svenskan skulle börja. Så jag gjorde en riktigt fin bakgrundsbild på datan, haha Maria;) Vi lyssnade även på min älskling också;D Klockan 2 var de dags för svenska och då redovisade några om en idrottsklubb. Tobbe var ju bäst "Hammarby kan man ju inte ta seriöst, man kan ju bara skratta åt dom" Så sant så sant ;D Haha. Vi som inte hann redovisa får väl ha en extra lektion och göra det då.


Nu ska jag och Michael gå ner på K-ängen och kolla när Maro och Jenny, OCH BANANBELLA spelar match;D

Imorrn är det kryssning! Jossan, vi tar det lugnt den här gången va?;)

Kommentarer
Postat av: Bella

kul att du kollade på mig också ;/

2009-05-16 @ 00:37:34
URL: http://biilla.blogg.se/
Postat av: jenny

IDAG! :D

2009-05-16 @ 09:48:37
URL: http://jennyokarlstrom.blogg.se/
Postat av: Natta

Förlåt Banan, jag ändrar det på en gång;)



Wohoooo Jenny, KUL KUL KUL! :D

2009-05-16 @ 11:28:11
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0