I fell in love with the DJ.

1 maj

Hade fotbollsträning på dagen, eller ja kvällen mellan 5 och halv 7. Vid typ 8 kom Maro, Jenny och Bells förbi och hämtade sina grejer som dom lämnade efter valborg. Jag gick med dom ut på stan för att köpa mjukglass, mums;D Då fick vi ryck och ville festa, haha:P Så Maro och Jenny skyndade sig hem för att hämta kläder och så. halv 10 kom dom hit igen och började fixa sig, vi drack lite också, men hann inte så mkt:P Kvart i 12 gick vi ner till joar och där träffade vi Maria och Johanna:) Sjuk kväll men riktigt kul:D



2 maj

Jag träffade Maria vid tammerfors kvart i 2 och gick runt på stan och kollade lite, köpte kulglass och kollade när en kvinna hade möhippa:P Vi träffade Maro, Jenny och Simon klockan 3 och gick ner till Enavallen för att kolla på fotboll;D



Vid kvart i 8 gick jag hem till Maro där Jenny, Maria och Bells redan satt för att kolla på El Clásico;D Barca vann med 6-2, så grymma;D Efter matchen tog vi en sväng upp till Donken och hade så jäkla kul:D
Han - Tog du kamera?
Maria - Lite grann
Hahahaha!
Kom hem för ett tag sen, imorrn, eller idag;P, har jag fotbollsmatch och efter den blir det hem till Leijon för att fira henne:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0