Walk away.

Började inte skolan förns 5 i 1 idag, väldigt skönt:D Så klockan 11 åkte jag till sjukgymnasten och kollade ryggen och det såg bra ut så det var sista gången idag:) Hoppas verkligen den fortsätter att vara bra. Efter det åkte jag och mamma till Sibylla och käka tunnbrödrulle;D Maria hämtade mig kvart i 1 så åkte vi till skolan där vi hade filosofi i 1½ timme, svarade klart på instuderingsfrågorna så nu är det bara att börja plugga till provet nästa vecka. Som sista lektion hade vi matte c och då kom det in en tjej som skulle göra nån examensuppgift så vi fick vara en av hennes testgrupper. Hon hade gjort ett prov med olika svårighetsgrader på, vissa var jätteenkla och vissa ganska svåra. Haha verkligen jätteenkla, kunde typ ingen, haha:P Det känns ju bra inför nationella, men men:P Efter skolan följde Maro med mig hem för jag skulle hjälpa henne å plugga, men det blev inte så mkt plugg satt mest vid datan:P Vid kvart i 6 gick vi ner till joar för att möta Jenny och vi gick sedan vidare till Enavallen för att vänta på att deras träning skulle börja, så medan vi väntade så kollade vi lite fotboll;) 20 över 6 hämtade Maria mig så åkte vi till F-100 för att träna fotboll, det var verkligen sviinkallt :P Men kul att träna fotboll igen;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0