Talk you down.

Som första lektion för dagen hade vi idrott, som vi hade tillsammans med SMID 2. På idrotten spelade vi handboll, kul var det ju inte iaf. Som andra lektion hade vi svenska där vi skriver en rapport om en idrottsklubb, men vi hade bara lektion i typ en halvtimme eftersom att alla kom försent:P Efter lunch hade vi filosofi, där vi gjorde ingenting. Vi kollade på en film som var 1 minut lång, värt att ens sätta på den:P Så jag och Jossan satt och snacka  tjejsnack med Kanna och Kenny;) Haha! 1 april då smäller det, eller vad säger du Jossan;) Som sista lektion hade vi naturkunskap, halva klassen skulle labba och den andra halvan, som jag var med i, skulle jobba med grupparbeterna. Så jag gick hem istället och "jobbade". Skönt att sluta klockan 2 istället för 20 över 3;D

Kommentarer
Postat av: Eric

Kanna å Kenny? Varför dessa smeknamn?:P

2009-03-25 @ 22:13:52
Postat av: Natta

För att Jenny kallade mig Pattalie så då kallade jag henne Kenny och sen fick Sanna ett smeknamn också ;P

2009-03-25 @ 22:42:39
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0