Fall for anything.

Var hemma från skolan både igår och idag för jag hade så ont i huvet, så i torsdags sov jag till klockan 2, väldigt skönt;D Resten av torsdan satt jag bara vid datan och kollade på tv.
Idag vaknade jag halv 2, och då åkte jag och mamma och handlade. Klockan 4 gick jag ner till idrottshuset för vi hade samling till match kvart över. Jag, Tori och Maria lyssnade på massa gamla låtar som man lyssnade på när man var liten, de är ju faktiskt riktigt bra;P Matchen började kvart över 7 i Åkersberga mot Åkersberga, och ja, matchen gick riktigt dåligt, vi låg under i halvlek, pinsamt. Men sen vände vi och vann till slut, det var ju tur det:P
Vi hade tänkt att spela med shortsen utan att vika upp shortsen innan matchen, men efter uppvärmingen viker vi upp dom iaf. Ida bah: Men vaddå, om dom ser ut så, då kan ju vi se ut hur vi vill. Haha:P
Haha domarn var hel konstig, Maria frågar om hon får låna någons tröja för hon frös, domarn bah: Men Niklas såg faktiskt, han står där nere. Haha va vi skrattade. Och sen får Sara en knuff i ryggen när hon springer på kontring och då dömer ena domaren målvaktens boll. Den andra domaren säger: Men för i helvete Niklas och så sätter han handen för ögonen och skäms. Haha, sjuka:P
På hemvägen fortsatte vi lyssna på gamla låtar, och Calcutta-låten lyssnade vi på, det var länge sen:P Och vi var tvungna att köra 60 på motorvägen för att väglaget var dåligt:P Men men, vi kom ju hem till slut.
 Nu ska jag nog gå och sova för imorrn är det träningsmatch i fotbollen och sen fest på kvällen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0