Con te partiró.

Lördag:
Hade samling till match kvart i 2 för att åka till Lidingö och spela match mot seriesegrarna. Matchen gick väl inte så jättebra, hade bara 2 avbytare så det var väldigt tungt. Men men, vi åkte hem till Enköping och jag hoppade av vid Maria där Tori och Jenny var. Jag började fixa mig och sen kom Maro och Maria med kebaben ;D Vi åt och sen fixade vi oss mer. Vi sjöng även singstar och drack. Vid 11 gick jag och Jenny hem till mig för att lämna våra väskor, Tori åkte hem och Maria och Maro gick till Olles. När jag och Jenny lämnat väskorna hos mig så gick vi också till Olles, där var det trevligt folk. :) Vi tog massa kort, väldigt fina ;P Vi satt och pratade och hade det trevligt och när Olles stängde så gick vi hem till mig och hämtade dricka och gick sedan ut på stan igen. Men det var rätt dött på stan så vi gick hem till Maria för att kolla vad hon gjorde, och där höll vi på o somna, haha! Men vi gick hem igen vid halv 3, och då somnade jag dirr ;P



Söndag:
Vaknade klockan 2, väldigt skönt att få sova ut:D Resten av dagen har jag bara suttit vid datan och kollat tv. Och imorrn är det skola igen, usch usch :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0