D.

Länge sen jag skrev så kan ju uppdatera vad som hänt under veckan.


Måndag 22/6

Jobb mellan 08.00-15.00. Sedan hem och tog det lugnt, cyklade till Maro runt halv 10 så gick vi till Donken med Bells och Jenny.

Tisdag 23/6
Jobb mellan 08.00-15.00. Samling kvart i 6 i Fjärdhundra för att spela match mot Nordia. Vi hade sämsta domarn genom tiderna och Nordia spelade fult så där gick min handled av. Var på akuten i 3 timmar sen var det bara hem och försöka sova.

Onsdag 24/6
Var bara hemma och tog det lugnt.

Torsdag 25/6
Var ner på hamnfestivalen en stund med mamma. Träffade sedan Maro och vi gick nere på hamnfestivalen ett tag. Sen var det hem och sova.

Fredag 26/6
Kollade på Victors match nere på Enavallen klockan 2, dom vann med 4-0 Efter den åkte vi ner till Korsängsfältet för att kolla på Fredriks match och dom vann också. Sen åkte jag hem, duschade och fixade mig. Vid halv 7 kom tjejerna och vi kollade på Sverigematchen, drack och pratade. Gick ner till hamnfestivalen runt 10 och var där till halv 2, då jag och Elvina blev utslängda;P Kom hem runt halv 4.

Lördag 27/6
Jag åkte hem till Maria vid halv 5 och resten kom dit runt 6. Vi grillade, drack, spelade spel och hade det skoj. Vi gick ner till hamnfestivalen vid kvart i 11 och vi gick direkt till scenen för att kolla på Smalare än Thord. Träffade massa trevligt folk och sen tappade jag bort dom jag kom dit med så träffade andra vänner istället och pratade:)

Söndag 28/6
Jag och mamma åkte ner till Korsängsfältet till 3 för att kolla på när Emelie spelade final i Globall cup, och dom vann till slut, efter straffar:) Efter den matchen kollade vi på Victors finalmatch och den förlorade dom tyvärr efter straffar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0