Mösspåtagning & Helsingborg.

28/5

Mösspåtagning började klockan 2, några lärare spelade musik och sjöng. Kan ju bara säga att Ubbe var grymmast, han kan fan allting:P Det delades ut lite priser och sen skulle vi sätta på oss mössorna. Man skulle ställa sig upp när dom ropade upp det programmet man går i och sätta på sig mössorna. Men när de säger samhällsvetenskapliga programmet så sitter hela våran klass ner, och efter det säger dom natur. Haha pinsamt, så vi fick sitta ner och ta på oss mössorna:P
  Efter mösspåtagningen var det bara hem och byta om och sen hämtade vi upp Johanna, Maria och Jessiqa så åkte vi upp till Tommy. Vi grillade, drack och sjöng;D Och hade det jättekul. Nästan hela klassen var där så det var roligt:) Runt 10 skulle vi gå ner till joar men jag och Jossan fick sjuts av Dalle ner, i hans assnygga bil;D Nere på joar var det riktigt kul, dom spelade ju bästa låten också;D Det blev hemgång runt klockan 1.
Bilder kommer upp på biilddagboken och på facebook.

29/5

Uppstigning klockan 6 för att packa och äta frukost och så. Halv 8 blev jag hämtad med minibussen så åkte vi upp till tågstationen. Där hade laget samling innan vissa tog tåg ner till Helsingborg och resten åkte minibuss. Jag och Maria fick platserna längst bak i bussen så att vi kunde sova eftersom vi inte var så pigga. Haha:P Vi kom ner till Helsingborg vid halv 3 och då gick vi in på hotellet och checkade in. Fyrstjärnigt hotell, as nice;D Vi gick sedan till Harrys och satte oss och drack och några stycken åt. Efter några timmar gick vi ner till stranden för att kolla hur planerna såg ut, det var jättefint och det var massa folk ute, det är man inte van o se i Enköping:P Jag och Maria tänkte flytta ner till Helsingborg;P Vi gick sedan till en pub och satte oss och drack. Sen blev det hemgång till hotellet, och jag somna direkt:P

30/5

Gick upp halv 9 för att käka frukost. När vi skulle ner till stranden så träffade vi några killar som hade svensexa, så vårat lag fick vara med och sjunga med personen som skulle gifta sig. Vi är röde, vi är hvite fick vi sjunga:P Vi var nere på stranden mellan 11 och halv 7 och jag har fått sån fin bränna, vi skrev numrerna på armen och jag hade nummer 16 när vi spelade matcher och det syns kan jag lova:P Jättefint till studenten, usch:P Direkt efter vi hade spelat sista matchen så gick vi till puben igen;P Vi gick sedan till hotellet och duschade och fixade oss och sen gick vtill en resturang och käkade. Satt där till12 och sen gick vi tillbaka till hotellet och sov.

31/5

Klockan 8 gick vi upp och åt frukost och sedan packade vi och vid 11 åkte vi hemåt. Vi kom hem till stan runt 6, då var det bara att byta om och sen kom Maria och hämtade mig och så åkte vi upp till Donken och käkade. Vi åkte sedan ut till Bresse där redan några från klassen var. Vi spelade beachvolleyboll och det var riktigt skoj:D Runt 9 åkte vi in till stan igen, vi åkte upp till Donken för att några skulle äta och sedan åkte vi hem till Johanna. Tog en nattfika på statoil vid halv 2, där vi såg Scotts också;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0